Birminikprens Diş etleri kaşınıyordur,huzursuz oluyordur ondan canım.benim kızım da 6.5 aylık.birgün biraz daha sakinse,birgün delircek duruma geliyorum.gece uykusuna geçerken eşim biraz kucağında sallardı,şimdi onda mızmızlanıyor.ben alıyorum sallıyorum biraz.dalması eskisine göre uzun oluyor,gece uykuya geçmesi problemli biraz.