Sedanuraydnata Bebeğim 1 ay 10 günlük metsil zinco biagaia goodnight denedik sonuç alamadık bende çok dikkat ediyorum yediklerime ama yine aynı yine aynı ne zaman kurtulcaz yaaa 😢 sürekli ıkınıyor ağlıyor nefesi kesiliyor çok üzülüyorum 😢
Sultn34 Sedanuraydnata dun bu sikaytlerde doktora gttim ayni sznki gbi ikiniyor aglyor skisiyordu doktor hem bagraaklarini hizlandrcak hem bagisiklik sistemini rahatlatcak hemde gazini aticagi bi damla verdo maflor dunden beri rajatladi oglum kesinlikle tavsiye ediyorum 65 tl bi ucreti var ama sonuna kdar hakedyo
Mervebtnrr Sedanuraydnata nurse harveys şurubu kullan rahat edersin canım benim kızımda gaz sorunu çok vardı şimdi çok rahat çok sukur
Gizemulucan Sultn34 Bende aguline kullanıyordum dr maflor verdi deneyeceğiz bakalım inşallah iyi gelir. Probiyotik olarak geçiyor zaten 😊
Berjin77 Benim de denemediğim şey kalmadı canım yorumda söz edilen maflor damlayı da verdim kendisi 3 ay dolmak üzereyken hareket etmeye başladı Sage sola o şekilde bitti
Mervebtnrr Sedanuraydnata benim kızımda hemen etti bi kaç saat snra rahat gaz çıkardı. Günde 4 5 kez 1 2 cay kasigi veriyorm
demir1717 Sedanuraydnata Kendi içtiğime yediğime kimyon, sab simplex damla,kolik gaz masajı ve Nebe suresi dinleterek çözdüm. Yalnız bizde damla günde 3 kere 5 damla olunca işlemedi. Doktor günde 4 kere 8damla yap dedi,işe yaradı.
demir1717 Sedanuraydnata Gaz tamamen kesilen bir şey değil. Benim bebeğim kolik. Sadece artık morarıp krize girmiyor, katıla katıla ağlamıyor. Nebe suresini de emzirip gaz cıkartıp altını aldıktan sonra açıyorum, uyuyor. Eğer bağırsaklara gaz inmişse uykusunda ossuruyor.
Sedanuraydnata [bilinmeyen] 35 tl ye good night aldım bende rezene yağı melisa yağı nane yağı var içinde ama yinede fayda etmedi 😓
Annesininprensesi Sedanuraydnata aynen bende bıktım gaz ilacı falan fayda ermiyor kimyon bile hiçbirşey işe yaramıyor bıktım bende vAlla bi geçseydi hayırlısıyla 🙄🙄 uykudan acılı ağlayarak uyanıyor yavrum 😢
Sultn34 Gizemulucan duzenile kullaniyorim saatlerini gecrmiyorum doktir gunde ic jez bes damka dedi sabah sekz oglen 1 aksam dikuz duzenle veryorum
Ozlem35 Bnde bu gaz nezman biticek die dört gozle bekleyenlerdenim neler kulkandım fayda etmedi ama nurse harveys ve sab simpleks bize cok yardimci oldu ve hala kullaniorum bebegim 4ay 19gunluk ama bitmedi hala gazimız