Yavuzalii anlıyorum seni bende demiştim hep böylemi olacak diye psikolojide iyi değildi o zamanlar😀 sonra düşündüm emmese daha kötü herkes emzirmeye ugraşıyor mama veriyor yeterki emsinde dayanacam dedim senra baktım kendi kendine 10-15 dakika sonra bırakıyor ilk başlarda niye emmiyo artık diye panikledim😀 normali buymuş ama merak etme düzeliyor yani bizde düzeldi inşallah sizinde düzene girer vazgeçmeyin sabredin emzirin sizin yanınızda emerek kendini güvende hissediyo