Kizlar buyuk kizim 2 yasinda. Kardesi olduktan sonra huyu degisti. Aslinda seviyor gidip ikide bir burnunu opuyor ama yinede kiskandigini dusunuyorum. Sureklii hergun belki 10 20 defa alt pijamasini cikariyor ben giydiriyorum . O cikariyor ben giydiriyorum. Gece 12 de uyudu meger ben uyuduktan sonra pijamayi cikarmis . Saat 3 de uyandim ki nee ayaklari buzz tutmus 😔 bide yere kafasini şakk diye vurup ayaklarini yere vuruyor 😔 2 yas sendromu mu? Bu durumu yasayan var mi ? Ne zaman gecti ? Onerileriniz neler