Kızlar selam 😘
2,5 aylık oğlum var. Geceleri 2-3 saatte bir kalkıp emerdi. 4 gündür geceleri ben kalkmasam kalkmayacak. Ve kaldırdığımda da 2 dk zor emiyor bırakıyor. Ağlamıyor huzursuzluk yapmıyor açım diye yani kısacası iştahsızlık başladı. Malum ortalık bu durumdayken hastaneye gitmek istemiyorum. Bu konu hakkında bilgisi olan var mı?