bimohr1406 Insanlarımızı artık anlamıyorum bazıları can derdinde bazıları fırsatçılık evet hastalık artık hayatımızda ama bu durumuda fırsata çevirmek zorunda değiliz biri arar rakı ister biri coronayım diye polise tükürür biri 12 yıl çocuğunun doğum gününü kutlamaz arar pasta ister 50 kuruşluk maske faiş fiyata satılır neden insanlarımız böyle hepimizin birlik beraberlik içerisinde olması gerekirken sağlık görevlilerimize biraz da olsa yardımcı olalım evimizde oturalım insanları bu süreçte abuk subuk şeyler için meşgul etmeyelim gerçekten ihtiyacı olan insanlarımız var ama biz yine bencillikten hep bize diyoruz bu duruma çok üzülüyorum
Hunilianne bimohr1406 çünkü sözde Müslümanlık en çok bizde var. Her seyi bilirimcilik bizde. Allah’ın tek akıllı kullari biziz efsaneyiz. Eğitim şart, eğitim. Ama severek, anlamıyorsa da döverek eğitim.
Solocann12345 bimohr1406 o pastaya bende takıldım ne gerek var devletimizi böyle şeyler için meşgul ediyorlar 😔
mikelenjelo35 bimohr1406 koleje giden çocuğun babam yok eve ben bakıyorum .yaşım küçük artık ise gidemiyorum diye vide çekmesine ne diyorsunuz
Deletedmom819 bimohr1406 çünkü burası TÜRKİYE. Ve kendini akıllı zanneden beyinsiz fırsatçılarla dolu.😒 canım ülkemi ne hale sokuyorlar.
bimohr1406 Hunilianne haberleri takip edince ciddi anlamda canım sıkılıyor sinirleniyorum artık ne diyeceğimi bilemiyorum
Hunilianne bimohr1406 gerçekten söylenecek o kadar şey var ki benim o kadar enerjim yok yazmaya. O kendini bilmezler yüzünden hastalanan masumlar, ölen doktorlar var. Bir doktorun yetişmesi kolay mi ya? Kaç sağlık çalışanı hayatinı kaybetti piknik sevdamız yüzünden. Rakamlar aldı başını gidiyor kıçimizi kırıp evde oturamadik. Hele o aile büyükleri ve evin erkekleri yok mi hepsini falakaya yatıracaksın
bimohr1406 Hunilianne ablam hemşire bu süreçte hastalık hastası insanlar yüzünden gerçek hastalara bakamıyoruz diyor abim o evde oturmayanlar yüzünden evine gidemiyor çocuklarını sevemiyor kimse anlamaz bunu tabi herkes keyif derdinde dalga derdinde artık işin ciddiyetinin farkında olmamız lazım
GokturkAlp İmam osurursa,cemaat sıçar derler ya afedersiniz, işte aynı hesap. Fırsatçılığın en büyüğünü kimler yapıyor onu da görmek lazım.
bimohr1406 GokturkAlp kesinlikle haklısınız herkes bir yerden birşeyler koparayım derdinde olan yine bize oluyor
Hunilianne bimohr1406 geç bile kaldık farkındalığın. Hadi şimdi havalar serin gidiyor bi kaç hafta sonra ısınınca ne olacak nasıl duracak insanlar evlerinde. Asla durmayacaklar. Bazen evde tek duran ben mişim gibi geliyor
bimohr1406 Hunilianne durmuyorlar duracak gibide değiller işi olmayanlar evinde otursa eşim gibi başkasının işinde mecbur çalışanlarda rahat eder en azından hastalık kapma olasılığı azalır
Sevgi1 Hunilianne valla kımse durmuyor ben gecen markete cıktım sokak İnsan kaynıyor polıd yaslıları eve sokmaya calısyo belediye evde kalın dıye bagırıyo o gun hava guzeldı herkes sokaktaydı cocuk lar top oynuyor cıvıl cıvıl o zaman cocuga yasak gelmemıstı 😜Ben evde havasız ölcem
bimohr1406 Solocann12345 çocuk diyor ya ilk defa kutluyorum yazık günah madem çocuğunun doğum gününü kutlamak istiyorsun bugüne kadar neden kutlamadın kutlamak istedin diyeyim evde bir kek yap en basitinden kutla madem mutlu olsun istedin haksiz mıyım
Hunilianne mikelenjelo35 kolej bebeleri videoları beğenilsin diye her seyi yapabilirler. 😅 kolejde öğretmenim ordan biliyorum
bimohr1406 Deletedmom819 deprem olur böyle hastalık olur böyle artık birşeylerin düzelmesi lazım güzel ülkemiz ne hale geldi
Deletedmom819 bimohr1406 düzelmez fırsatçılar her türlü kazanır. Koronayı bahane edip evlere test yapmaya geliyoruz diyip insanları bayıltıp ne var ne yok götüren insanlardan herşeyi beklerim😒
bimohr1406 Deletedmom819 üzülüyorum çocuklarımız nasıl bir dünyada büyüyor nasıl kötü bir zamana denk geldi anne olacak çocuğum için endişeleniyorum
bimohr1406 mikelenjelo35 görüyorum olup bitenleri şaka gibi geliyor bazen ama sonra yok diyorum gerçek gerçek 🙄