S-seda Kızlaar bebegim doymuyor birza hızlı gelişen bir bebek iri yani sütüm var ama yetmıyor sürekli mız mız aglıyor bana mama önerirmisinz 4 aylık ek gıdaya baslamak istemiyorum vunku hala kakasını zor yapıyor