Eslemmm38 biz randevu alırken ultrason için de almıştık. Doktorun yanına gitmeden ultrasona gittik. Sonuçlarla birlikte doktorun odasına gittik. Ozamanlar virüs yoktu ama yine De zamandan tasarruf olmuştu. Hastanede çok kalmamak adına siz de o şekilde yapabilirsiniz. Muhtemelen dr ultrasona yönlendirecek çünkü. Sonra tekrar sonucu göstereceksiniz falan uzayabilir yani