giz ahaha benim bebegimde oyle 15 aylik tvye de aloya da yeni basladik karantina suresinde evde cok kalinca 😅 tv gercekten dikkatini cok cekmiyo gunde 15 dk sevimli dostlar aciyorum bi onu dikkatli izliyo egleniyo guluyo alkisliyo oynuyo falan biraz keyiflensin istedim acikcasi cok sıkıliyo evde 😊