1 ay içinde tüketilmesi gerek nurse H. Ayrıca kapaktaki tozu karıştırmayı unutmayın lütfen ona dikkat edilmiyor çoğu zaman ben kullandım günde 3 defa 3 ml 3 ml olarak verdim ve kızım kolikti rahatlattı ayrıca her akşam elektrikli sobayı açardım ve tüm vücuduna masaj yapardım o da rahatlattı birde bebekuyutucu diye bir uygulama var kolik müziği kızımı sakinleştirdi hala da o sesle uyur 3 ,5 aylık olunca geçti çok şükür gaz sorunu