Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım. 9 aylık oğlum var ama hala diş çıkarmadı çok fazla takıntı haline getirdim rüyalarıma bile giriyor artık günde 2-3 kez çocuğun damaklarını kontrol ediyorum. 4. Aydan beri belirtileri var ve uzun suredir de damağı kabarmış. Çok merak ediyorum aranızda bu durumu yaşayan veya yaşamış olan var mı?