idil1990 Filizz3355 saat basi emzir cnm sarilik olmasin bi aydan sonra iki saatte bir emzirirsin cok ufak uzun sure ac kalirsa hem sekeri duser hem sarilik olur sende bebeginde cok uzulursunuz
idil1990 Filizz3355 uyanmamasi sariligindan kaynaklanir. Sekeri dusmeside bayginlik hissi verir. Bu sebeplerden hastahaneye yatarsa isin altinda cok aglar o yuzden ayaklarini cimdikle zorla aglat bi ay sabretcen onun iyiligi icin boyle davranmaya 😢
Filizz3355 idil1990 1. Haftasında kontrolümüz vardı herşeyi normal dedi doktor ama yine de tedbir almak lazım yani hastanedeki ebe 2 saatte bir emzir dedi ama ben o kadar beklemiyorum en fazla 1 buçuk saat oluyo arada
idil1990 Filizz3355 normalde iki saat diolar ama sariligi olmayan bebek o kadar beklemiyor zaten sarilik riskin yoksa soledigin aralik gayet ideal
Ync Uywnmadgnda ayaklrni altına işaret ve orta parmgnzi birlestrip hafif sert şekilde vurun bize hemsre en son onu gostrdi bı öyle uyaniyodu kiyamamzlk yapmayın cnku siz ypmzsaniz snra hmsireler yapiyo 2saati bklemeyin kesinlkle