Hanımlar benim sıkıntım şu bebeğim 4,5 aylık eşim doğduğundan beri işe gidicem erken kalkıcam diye salonda uyudu hep bende oda da annenyanı beşiğinde yatırıyordum kızımı daha sonraları Yanyana yatmaya başladık ve alıştım onunla uyumaya bebeğim yanımda olmayınca içim rahat etmiyor babası birkaç gündür gelip yatmaya çalıştı fakat onun horlamasıyla hemen uyanıyor sizce ne yapmalıyım alışırmı babanın odadaki varlığına?