AlmilaDoga bende joienin diğer modeli olan sansa kullanıyorum ve alırken araştırdım Serina almayı heves ederek gittik aldık fakat benim oğlum onu hiç sevmedi sansa aldık çok seviyoruz yere daha yakın ve taşıması daha kolay ilk zamanlar çok oyalanıyordu ama şimdi 4 aylık olduk artık daha çok etrafı keşfetmek istiyor bende biraz pişman oldum indirimden aldık ama 800 küsür lira ödedik alırken gerçekten iyi düşünmek lazım bondigolar var 300 liraya arkadaşım da ondan kullanıyor eğlenceli olduğunu söyledi