Kızlar oğlum 11 aylık oldu ama hala ne bulsa ağzına götürüyo hatta bazen emeklerken yerden ağzıyla alıp taşıyor oyuncaklarını 😄Normalde pimpirikli değilimdir elinden almam hiç bişeyi öyle tanıyor çünkü engellemek de sağlıklı değil.ama sıkıldım artık. Bu virüs muhabbetleri de çıktıktan sonra artık huzursuz olmaya başladım. Ayrıca 6 tane dişi çıktı önü de hala löp su oluyor her saat başı önlük değişiyorum 18 tane önlük var yetiştiremiyorum musluk gibi ağzı. Herşeyi ağzına aldıkça daha da çok salya akıtıyor. Bu dönem ne zaman geçecek siz de tecrübelerinizi paylaşır mısınız