Merhaba. Süt birikmesinden olmuş olabilir veya diğer bir ihtimalde canın bişey çektiyse de olur. Bana derlerdi ben inanmazdım 2defa yaşadım göğsüme elimi bile süremez olmuştum taş kesildi resmen. Canım ayıptır söylemesi Trabzon hurması çekmişti. Doktora gittim. Bana memehrofi verdi ve antibiyotik verdi. Neyse anneme geçtim sonra baktım hurma var 😂 ilacı da antibiyotik diye hiç içmek istememiştim. Neyse canının çektiğini ye geçer der annem hep. Yedim ve yemin ediyorum göğsüme elimi bi attım ne acı var ne kitle var. Bilete de çikolata çekmişti de olmuştu yedim geçti 😂😂 batıl inanç gibi ama ben yaşadım.