Nazli_cakmak İki aylık bebeğim var.. doğduktan 4 gün sonra ameliyat oldu hiç emziremedim.. sadece doğumhanede gördüm.. ameliyattan sonra yoğun bakımda kaldı. O zaman emzirmeye çağırdılar ama belirli saatlerde girdim yanına sağıp veriyordum.. biberona alışmış hastanede.. bir de kalp ameliyatı olduğundan ağlatmamız gerekiyordu. Memeyi kabul etmediğinde mecbur biberon verdim. Pompam bozulmuştu elle sağdım derken bir süre düzenli sağamadım.. şimdi bebeğim meme alıyor ama süt yok çok az boş boş emiyor bir süre sonra sinirleniyor bol su içiyorum yeşillik yiyorum başka önerileriniz var mı.. bir de şu süt yapsın diye olan içecekler var ya ebebekte oluyor onlardan aldım
Ebruzrlu Nazli_cakmak canım boza iç günde 1 2 bardak çok işe yatıyor göreceksin ayrıca tahin helva ve dereotu ben de işe yaradı. şuanda bunların yanı sıra solgar brewer’s yeast tabletini kullanıyorum o da iyi geldi
deryardakayra Çok geçmş olsun canım sağlık diliyorum meleğinize ilk önce sütüm gelmedi,gelmicek kesildi falan hiç aklına getirme rezene iç bulgur pilavı falan bol su iç hoşaf iç 👍👍
Elifhanim Sık sık emzirmeye calis en az 2 3 litre su tuket bulgur pilavi ye rezene cayi var ondan ic birde bestlak die sut yapan damla var ondan icebilirsin gogsune sicak havluyla masaj yap hosaf komposta tuket kuru incir ye umarm gelir sutun
Sebnemdeniz Bol bol ten temasi, düzenli sagim ve sut az da gelse sık sık emzirme mutlaka arttiracaktir. Ayrica bestlak gercekten cok guzel, ben de bir donem yaşadım, bi anda sutum azaldi. Bestlak tekrar arttirdi. Ayrica 3-4 lt su sart.
AnneBebek1 Annekeki boza artik yok sanirim hic bir yerde bulamiyorum sutumde azalma oldu benimde boza içince duzelirdi ama artik bulamiyorum
Sebnemdeniz Nazli_cakmak eczanelere soylediginizde ellerinde yoksa bile getiriyorlar. Gebelde de ellerinde olmuyor
Ebruzrlu AnneBebek1 canım boza bimlerde satılıyor fiyatıda çok uygun biz de bulamıyorduk özel getirtmiştik kilosu 25 tlye bimde 5 tl eşim ordan alıyor bir bak bime ama birkaç tanesine bak bulamazsan bazısında olmuyo bazısında oluyor