Prenss_Annesi kontrole gidince bakar canım doktor, çok geçmiş olsun ben öyle Bi şey yaşamadım 9 haftalıkken kalbi durmuştu psikolojik olarak kötü olmuştuk sadece bedenimde farklılık hissetmemiştim. Ağrı sertlik VS. Tat almama da bende olmadı üzüntüden yemiyordum o zamanlar 🤔 belki farketmemiştim o yüzden. Bi doktora gidin doktorunuz en iyi açıklamayı yapacaktır çok geçmiş olsun