Merhaba iyi geceler. Bebeğim 3 aylık. Kucağımda pozisyon değiştirirken yada merdiven inerken ufacık şeylerden korkuyor kitleniyor nefesi kesiliyor sesi dahi çıkmıyor sarılıp sıkıca kucakladığım an kendine geliyor. Kimsenin kucağına veremiyorum. Ben ondan daha çok korkar oldum. Var mı yaşayan🥺