Lütfen sakin olun☺️ Eczaneden bir adet ng sonda alın 8lik olsun. Biberonu hazırlayıp(sağdığınız sütü koyun) bebeğinizi emzirme pozisyonuna alın. Südyeninizin ortasına tam iki göğsünüzün arasına biberonu yerleştirin. Aldığınız sondanın bir ucunu biberonun içine koyun diğer ucunu da göğüs ucunuza denk gelecek şekilde ayarlayıp bebeğinizi bir kaç kez bu şekilde emzirin göğsünüze alışacaktır☺️ Sakın panik yapmayın bebeğiniz hepsini hissediyor unutmayın sevgilerle😘