Deletedmom54 Suuuuuuuuu doğum parasını almaya gittiğimde ödeme aşamasında yazıyordu.ama emzirme ödeneği yatmış olarak gözüküyor
limonlubahce merhaba, buraya iban girdikten sonra herhangi bir başvuru yapmadan direk hesabımıza mı yatacak para? ben tanımladım iban ama extra doğum yaptığıma dair herhangi bir yere bildirmem gerekiyor mu?