Relaktaz damla kullandım ben. Fiyatı 54 lira. Her süt alımında 8’er damla, günde 64 damlaya kadar verilebiliyor. Ben 3 ile başlayıp 5-6’ya kadar çıktım. Faydasını da gördüm. Kolik bebekti. 11 şişe kullandım 5 ay boyunca. Çok şükür artık gerek yok. ☺️