Kızlar merhaba . 2 ay 20 günlük bebeğim var . Uykuya o kadar zor dalıyor ki. Yine saati 1 yaptık ki ben saat 11 den beri uyutmaya çalışıyorum. Meme+mama gidiyoruz. Mama veriyorum emziriyorum, memede uyudu tamam diyorum, anında uyanıyor. Bebek arabasında sallıyorum , uyuyor diye alacakken uyanıyor. Gündüz uykusu da az zaten . Bu durumla nasıl baş ederim? Uyku eğitimi için erken değil mi ?