Asl_35 düzenliydi bazen üşüttüğümde yada antibiyotik kullandığımda bir iki gün oynardı o kadar emzirince yumurtlama hormonu baskılanıyormuş ilk 1 yıl olmamak normal olduktan sonrada emzirdiğin süre boyunca genelde 6 ay düzensizlik yaşamak normalmiş doktor öyle söylemişti ama genede tedbiri elden bırakmamakta fayda var 🤗