Bebeğim bu saatler oldumu çok ağlıyor ama neden ağladığını bilemiyorum ilk bebeğim açlıktan mı yoksa gaz sancısı mı var bilemiyorum.Ayaklarını çekiyor emerken sanki sancı giriyor gibi ama memeden başka yerde susturamıyorum göğüslerim de yumuşak acaba doymuyor mudur ama ayaklarını çekerek ağlıyor açlıktan ağladığını nasıl anlarım tecrübeli olan anneler bana yardımcı olabilir misiniz