Tgba Bebeğim 7 aylık 13 günlük yuvarlana yuvarlana gidiyor ama emklemiyor hala beni bi aydınlatın lütfen
Ftmvrs13 Tgba benim bebeğimle ayni zamanda doğan bi bebek daha vardı benim bebeğimin kilosu azdı ama diğer bebek masallah allah bağışlasın kiloluydu kaynanam hemen başladı söyle kilolu böyle kilolu hiç takmadım bile küçük yavru dişlerini erken çıkarmaya başlamış diye bi deri bi kemik kalmış kuzu gecende gelmiş onu diyo boşver geç olsunda güç olmasın diye 🤣🤣
Tgba Ftmvrs13 bizimde dişimiz yok birden endişelendim her yerde 6aylık emeklemesi lazım deniliyor yanlız deglmisim
Ftmvrs13 Tgba aman heryere ne bakiyosun kimse umrumda değil sağlıklı olsunda yururde emeklerde dişi de çıkar
Arzu93 Tgba benim bebeğim 8 aylık emeklemiyor dönmeye bile yeni başladı 😄 her gördüğünüze de inanmayın bence burda yok 4 aylık emekledi yok 5 aylık konuşmaya başladı falan filan bazıları abartıyor her çocuk özeldir 💕
Alya_sare Tgba emeklemek bir gelişim belirtisi değildr benm oğlum emeklemeden yürüdü kızım 6bucuk aylık dönüyor yuvarlanıyr ama emeklemiyor
Vikvik Tgba benim kızım 7 ay 15 günlük emeklemiyor, yüz üstü yatırıyorum kafasını kaldırıp etrafa bakıyor biraz çabalıyor, sonra kafasını yere bırakıp bizi izliyor. Dişi de çıkmadı. Rahatına düşkün😊
Tgba Vikvik evet bizde aynı cırpınıyor emeklemek için saglık olsun sadece bizim gibi olanlar varmi diye ögrenmek istedim
Zeynepravza38 Tgba benim kızım 6ay 8 günlük bende endişeleniyorum çok hareketli kızım sürünmeye çalışıyor dişimiz yok
Miray_1998 Benm bebegım 7 ay 11 gunluk bizimki yavas yavas basladk surune surune gdyo ilk bastan smdı ayaklarının ucuyla gdyo emekleme yok yani ama her bebek Bı oluoms ya bazıları emeklemeden yürüyomus
Kardelen1221 Tgba bizimki de o şekilde sürünüyor olduğu yerde 360 derece dönebiliyor efendime söyliyim örümceğinde gidebiliyor. Çok normal yani şuan.
Tgba Kardelen1221 evet örümcege bende bindiriyoeum istedigi yere gidiyor hatta 😂 sizde de perdeleri bir oraya bir bıraya cekmede varmi 😂
Kardelen1221 Tgba bizimki daha perdeyi keşfedemedi ama mutfak havlumu çekiştirmeyi yeni keşfetti bir de ünitemin üstündeki gelin çiçeğimi çekmeye 😂😂