Kizimin 5. Gununde gobek kordonu dustu. Bugun 40. Gunumuz. Sanki gobek deliginin icinden kirmizi renklk et parcasi cikti. Ve her gecen gun buyuyor bu et parcasi. Sarimsi yesilimsi bir akinti oluyor. Yurt disinda yasiyorum. Buradaki ebelere gore kanama olmadigi takdirde normal. Yine burada bir doktora gosterdik. Antibiyotik bir krem verdi ama pek faydasi olmadi. Turkiyedeki bir doktora resmini gosterdik. Gumus nitratla yakilmali dediler. Sizin bir oneriniz var mi acaba