Merhabalar:) İlk doğumum normaldi, 2. doğumum sezaryen oldu. Sezaryen hakkında tecrübeli annelere sormak istediğim sorular var.
Spinal ile uyuşmadım genel uyutuldum. ikisinide yaşamış oldum ve bir hafta geçmesine rağmen aslaaa asla hafiflemeyen bi boyun tutukluğum,baş,sırt agrım var. baş agrısındsn ziyade boyun olayı çok canımı sıkıyor normal midir?
Dikiş bakımında çabuk iyileşmesi için neler önerirsiniz?
- gün pansumanla duşa girip çıkınca bandı atıp normal hayatıma dönmemi söyledi doktor, söylediği gibi yaptım şuan tekrardan duş almak istiyorum bant takıp mı almalıyım açık olması mı lazım duş almanın zararı olur mu çatladım öldüm gerçekten artık :( şu banyo olayıyla ilgili detaylı bilgi verebilecek biri olursa çok minnettar olurum
Günlğk hayatınıza ne zaman döndünüz?
öksürürken,hapşururken gülerken vs aşırı acı duyuyorum bu ne zaman geçiriyor,geçiyor mu 😛
Bıçak değen yer eskisi gibi olmaz bundan sonra hep bi eksiklik olucak vücudunda diyorlar bu doğru mu bir daha asla aşırı rahat hareket edemeyecek miyiz????
Son olarak sezeryan olup on numara beş yıldız fiziğim var, göbeğim falan da yok, şunu yaptım böyle oldu diyebilecek birileri var mı??? Kimden duysam sezaryen sonrası göbek kalıyor gitmiyor diyor. Korse taktınız mı? ne zaman taktınız? spor yapmaya ne zaman başladınız? (eliptik bisikletin üstüne bi 10 dk çıkmak istesem günlük ne zamandan itibaren dikişler açısından aıkıntı olmaz)
kucağımda 5 günlük bebe tepemde 19 aylık oğlum çok zor şartlarda yazabildim devrik ve anlamsız cümleler kurmuş olabilirim sorularımdan cevapladıklanız olursa çok çok memnun olacağım herkese bol bol sevgiler 🧚🏻🤍