Zeykemk26 idilinannesi ya sarayda halam oturdu orası cok kucuk bıyer ya lojmandaydılar tabi bı orası guzeldı sız neresındesınız
idilinannesi Sabriyeillke bende hayraboludan lüleburgaz evlendim lüleburgazda oturuyordum 2 ay oldu saraya taşındık