Merhaba kızlar. Bebegim 40 günlük oldu ilkgunden emzirdim bazen sağdım kaşık biberonla verdim. Ilerleyen sureclerde sütüm cok azalır die korkuorm ne olur ne olmaz die sağıp buzluga atmali miyim. Taze olmaz sütun formülde değişir die sakiniorm sizce ne yapmalym.