Rahbel04 Kusura bakmayın ama esiniz son buluşmada sizinle birlikte oldu. Tekrar buluşup tekrar birlikte olup tekrar aynısını dicekmiş gibi hissediyorum. Sakın buluşmayın. Böyle adamcıklardan hayır gelmez. Adam bile değil. Sakın…. Eğer gerçekten 1 gram gurur varsa sakın affetme. Evet boşanmaya karar vermek.boşanmak çok zor süreçler. Ama burdan geri dönüşü yok. Lütfen silkelen ve kendine gel. Seni tanımam ama iyiliğini isterim. Hiç bir kadının gözünde yaş görmeye ya da gözünde yaş olduğunu bilmeye tahammülüm yok. Siz çok güçlüsünüz çünkü annesiniz evladınız için onun psikolojik sağlığı için barışmayın derim.