Burcu15 2900 doğdu hastaneden çıkışta 2600 dü. 1. Ay 3600 2. Ay 4600 dü kızım🥰 sizde 500-1000 gram almışsa içinizi rahat tutun . Doktorumun dediği cümleyi aynen aktarıyorum . Çok Kilolu bebek sağlıklı bebek değildir. Bebeğini obez yapıp ilerde birsürü hastalığa sahip olmasına sebep olursun🤷♀️🤷♀️🤷♀️🤷♀️ . Anneler bebeklerini şişirirler bebekleride büyüyünce kendilerini zayıflatmak için zayıflama hapları çayları kullanır 😅🤣😅O yüzden sağlıklı olması önceliğiniz olsun