Bencede kucagınızda kalsın Bi arkadaşım demişti bana ben kucağa alışmasını istedim şimdi iki yaşında istesem de gelmiyor ben sürekli kucağıma alıyorum göğsüme yatırıp uyutuyorum bir bebek ne kadar anne ile temas ederse o kadar kendini güvende hissedermiş 😊 güven duygusu gelişirmiş