Kızlar bu diş bizi bitirdi. 4 dişi var simdi 3 tane birden cıkarıyor ve bizi alt azı dişi biri yukarda biride köpek dişi yanlısmı görüyorum baktırmıyorda ama cizgi gibi üst ve azı dişi kabarık degil ama belli bi çizgi var. Anlatabildimmi bilmiyorum dencol jel sürüyorum arada ve ayrıyeten her diş döneninde burun tıkanıklığı,akması napıcam bilmiyorum 3 diş birden cıkarmı? Ve bu dönemde burun akması tıkanması normalmi? İyi geceler