Erenarden1 Kızlar oğlum yedi aylık ve saçı çok az ve kısa uzamıyor gibi geliyor bana bende uzasın gürleşsin diyr sabırsızlanıuorum benim kullanabileceğim yada yapabileceğim bir şey var mı
deletedmom719 Erenarden1 kendi haline bırakın bence ırsi dir geç uzayabilir. Benim oğlumun da az keşke uzun olsa kıvır kıvır diye hayal ediyordum ama bekliyorum belki uzar 😊
HaticeeAli Erenarden1 benım oglumda oyleydı bende saclı bebeklerı cok severım. Sekızıncı aya dogru uzadı cıktı. Suan ıyı eskı halı hayat bilgisindeki müdür gıbı arka taraf var onu boştu 😂😂