ismailin_annesi 6 ay 7 günlük oğlum, ek gıda olayına 4,5 aylıkken meyve suyu sonra püresi sonra 3 gün kuralıyla havuc patates kış olduğu için balkabağı şeklinde devam ettim, sonra yoğurta başladım, sonra yulaf unu balkabağı keçiboynuzu falan gidiyorduk alerji olmayan bebeğim birden alerji olmaya başladı göbek kısmı kızarıp kabarmaya başladı en son verdiklerimi vermeyi kestim, geçmedi boynuna yanaklarına doğru çıktı kızarıklıklar kuruluklar,kaç gün cocuk alerji bölümü arıyorum hastanelerde, haftasonundan beri herseyi vermeyi kestim daha bugun yeni yeni geçtiğimi gördüm, simdi sil baştan ek gıdaya bi daha başlıcaz🥺 bu arada kızarıklıklara kuruluklara sudocrem pişik kremi sürüyorum oda iyi geldi, ben doktor kontrolünde verdiğim halde olan bu, sizde önce daha hafif şeylerle başlayıp tavuk et suyu gibi seylere sonra geçin bence, geçmiş olsun bebişede