Kızlar bebeğim 10 ay 15 günlük.Gece güzelce doyurup uyutmama rağmen sabah 10 da uyanıyor.10a kadar min 2 defa max 3 defa mama içiyor.3. defa sabah 9da içiyor 1 saat uyuyup 10da kalkıyor zaten o saat uyanma saati.Gece beslenmesini kesmek istiyorum çünki uykusu da çok kötü çok sık sık uyanıyor.Beslenmeyi kesersem uykusu düzelir diye düşünüyorum.Gece mama saatlerinde uyanınca su vermeyi düşünüyorum.Suyu pek sevmediği için içine 1ç kaşığı pekmez koymayı düşünüyorum azıcık tatlansın diye.Öğlen denemeşek için öyle verdim suyun hepsini içti.Sizce böyle yapsam bıraka bilir miyiz gece beslenmesini?