handhnde Yeni yeni yürümeye çalışan bebişleri nasıl yürütüyorsunuz? Oğlum 8 aylık 10 gündür kalkmaya çalışıyor. Tutunursa kalkıyor. Sürekli tutun beni yürütün diyor. Kol altından tutup ev içinde geziyoruz ama bende bel kalmadı.
Haribo42 handhnde bende cikamiyorum canim ama eksikelrimi netten aliyorum kargoya eldivenli dokunuyorum kutuyu balkonda acip balkona atiyorum eldivenelri cikarip ellerimi bir guzel yikiyorumm
Haribo42 handhnde yurutec senin hayatini kurtarir inan bana oyle bir rahatlarsinki cok uygun fiyatli olanalri var
Swtlna Tam 4 ay öyle gezdik sonunda elimizi bırakıp yürümeye başladı, sabır diyorum.. yalnız koltuk altından değil de ellerinden tutabilirsiniz birr nebze daha rahattır.
handhnde Swtlna tam denge kuramıyor. Dizleri birden bükülüyor. Ellerinden tutunca sanki zarar verecekmişim gibi geliyor