Brayksek1 gelmıyorlarmıs eve ama sız kendı ebenıze sorun tabı yıne de bız bugun goturduk ası yaptırdık dedıgınız gıbı 2 gun banyo yaptırmayayım o zaman ben de tsk ederım doktor kontrolune de goturduk maske eldıven bebegı hıcbır yere temas ettırmeme uzerını kapatma kendı carsafımızı battanıyemızı goturup serme her turlu tedbırı aldık ama gerısı Rabbımın takdırı cok stres yasadım bugun resmen hala kendıme gelemedım o stres bıle yeter. Sarılık değerımız 6,94 cıktı bıraz da kansızlıgımız cıktı 10 gun sonra tekrar gelın dedı doktor😔