26 nisan da bizimde 6. Ay aşımız var ya insaAllah o gune kadar bir nebzede olsa azalir bu hastalik 😔 Saglik ocaginda ki ilgili hemsireyi arayip kimsenin olmadigi bir saatte cagirmasini rica edecem çünkü normalde asılarini sabah saatlerinde yaptırıyorum cok yogun oluyor