M_g_m123 Arkadaşlar benim sorum olucaktı ramazanlikta oruc tutmak istiyorum ama sütüm kesilirmi azalırmı diye korkuyorum ramazanlikta oruc tutan oldumu daha önce olduysa sütüne etkisi oldumu acaba ?
nilmur0 M_g_m123 ben de tutacağım ama benim kızım 10 aylık olacak. Sizin ne kadar. Ayrıca ramazanlık neden diyorsunuz ki ilk kez duydum 😄
Deletedmom812 M_g_m123 Ben tutucam canım iftar sahur arası bol su içip tutmayı düşünüyorum sütüm bol bebeğim 11 aylık olduğu halde ve su bende müthiş süt yapıyor 👍
Momelf M_g_m123 ben gecen sene 40 ım cıktı 6gün sonra ramazandı ve hiç bırakmadan ful tuttum cok sukur hıc ne azalma oldu ne de Baska bırsey Rabbım yardım ediyor bu sene kızım 1 yasında ve hala emıyor Bn yine tutucam zaten ara ara tututurö kandıllerde yarın salı günü de kandıl o yuzden tutucam
Oglunasikbiranne08 M_g_m123 ya bende çok istiyorum tutmayı. Oğlum 8 aylık benimde. Tutarım inşallah baktım kesiliyor sütüm tutmaam o zaman.
Deletedmom812 M_g_m123 tabii canım biliyorsundur kendini ne süt yapıyorsa ramazan boyunca onu tüketiceksin çoğunluk
M_g_m123 Fatma05 daha ek gıdaya gecmemis sizinkisi ne desem bilemedim isterseniz ilk bir iki gün deneyin kendinizi süt arttırıcı caylar varmis bnde hic kullamadim ama eger ihtiyac duyrasam kullanicam
M_g_m123 Deletedmom812 ben hic kullanmadim bu sut arttirici cayi acaba benim gibi düşünüp yapan varmıdır
Deletedmom812 M_g_m123 rezene içebilirsin canım günde 3 lt su ayrıca sahurda tahin helvası da yersen etkili olur salatalara dereotu taze soğan koydun mu sütün olur Allahın izniyle 🥰
M_g_m123 Deletedmom812 aynen dediklerinizi uygularım Allahın izniyle kesilmez insallah ek gıdaya gectik ama oglum yemiyor fazla genellikle gögusumde oluyor
Momelf M_g_m123 kesilmez cnm aksıne vallahi ben normal gündeki den daha da iyiydim yani niyet onemli bence tutmak istersen tutarsın her şekilde ve bebeğin ek gıdaya gecmiş tir onlar sayesinde dahada kolay olur
M_g_m123 Momelf tutmayı cok istiyorum geçen yıl tutamadım hamileydim ve ondan önceki yılda düşük yapmıştım o yüzden tutamadim vicdanen cok rahatsizim zaten bu yıl tutmak istiyorum
Hunilianne Ben de tutmak istiyorum gecen sene hamileyim diye izin vermedi doktor da ailem de. Bu sene bebegim 4 buçuk 5 aylık olacak sadece anne sütü aliyo inşallah yeter de kimseden laf yemeden tutabilirim
M_g_m123 Hunilianne insallah sütümüz yeter bnde tutmak istiyorum Bakalim deniyicem bir sıkıntı olmazsa devam ettiricem