Sık içiyo ama az içiyo demekki bir öğün vermemeye çalış emzikle pış pışla uyutmaya çalış, benim oglum ilk iki sadece öyleydi .. simdi 4 bucuk ayligiz allaha sükür sadece aclik icin 3 satade bir uyaniyo ve gaz cikar cikmaz uyuyo. Ama ben bilmedigim icin yeterki uyusun diye gaz cikarmadan uyuttugum cok oluyodu ..