tuem14 bebekler bazı şeyleri sevdikleri zaman rutin haline kendileri getiriyor sizin anlattiklarinizi biz şu anda 7 aylık oğlum da yaşıyoruz ve korkudan değil de biz dişten diye düşünüyoruz korku da olabilir sizin kalp atisinizla rahatladigi için kolay dalıyor eğer ki kucakta uyutmaya alıştırmak istemiyorsanız bence devam ettirmeyin ilerleyen zamanlarda beşiğe alistirmakta çok zorlanırsınız şahsen bizde öyle bebekler alışkanlıklarından zor vazgeciyorlar sabır istiyor dış çıkarma olabilr,sizinde rahatça anne karnında gibi hisettigi için öyle uyumakda isteyebilir,kendini yanlız hissetip sizin sevginize ihtiyaç da duyabilir hepsi olabilir olaylara göre bebekler çok farklı tepkiler gösteriyor