55eren55 Kuboos_ benimde bi ara 6 da kalkıyordu hiç sesimi çıkarmıyordum uyuyordu sabah 8 de kalkıyordu o zaman da bezini alıyordum konuşuyordum emiyordu geri yatıyordu bu ara uyku düzeni çok değişti akşam onda uyuyor 1 saat falan kakıyor 1 e kadar uyumuyor
efelim Tugyasyaz bizim üç dört gün önceye kadar 12de zorla uyutuyordum. İki üç gündür 22:00-22:30 gibi uyuyor 3/4saat uyuyor kesintisiz sonra emziriyorum ondan sonra iki saatte bir kalkıyor 8gibi uyanmaya başlıyor ama bazen 7gibide uyanıyor
efelim Tugyasyaz gündüzleri uyuturken koltukta piş piş pat pat deniyoruz bir kaç gndür uyuyor. Sonra uyudupu yerde bırakıyorum yada ana kucağına koyuyorum geceleride yine aynı yöntemle yatağında yatırıyoruz daha önce emerken uyuyordu yada ayakta sallıyorduk
55eren55 Kuboos_ yoo gazdan değil uykusu oluyor uyumak İstemiyor uyuyana kadar huysuzluğu devam ediyor