Minakanne herkesin dedigine bir bahane buluyorsunuz şimdi doktorun dediğini dusunme zamanı mi doktor dedi diye kabakla başlayacağım diye ac mi kalsin çocuk ayrıca ek gıdaya corba ile başlanır
Hiç samimi gelmemeye başladınız Bütün yorumları okuduktan sonra bence İnsanların vicdanlariyla oynamayın hiç olmadı devlete başvur ya da ara 112 biz dışarı çıkamıyoruz çocuğum aç kaldı bana yardımcı olur musunuz de