Melek-yelgel67 Oglum 4 buçuk aylık 3 gun kuralu ile yogurt verdım normalde cenesınde vardı bu kızarıklar ama sımdı yanagına dogru ılerlemıs nedır bu bıde gıdıgının altında ve göğüsünün üst kısmındada var nedir acaba
RumeysaMiran Melek-yelgel67 biraz bekle canım bizimde böyle olmuştu sırtıma karnına yayılınca acile gittim zirtec damla verdi 3 gün 5 er damla kullandım geçti
AreninAnnesi7301 Melek-yelgel67 Bu kadar olmasa da bizde de oldu dr 15 gün kes 15 gun sonra yine başla demişti
hunilimomm Melek-yelgel67 evet canım daha küçük da zaten bi kaçağın verme kaşık ne kullandın amma kaşığı mi bizim kullandığımız tatlı kasigimi
fatimas27 Kizlar benim kizim 3 ay 10 gunluk biz de de aynisi oluyor analamdim emziryorum bi de arada pirinç unu veriyorum
fatimas27 hunilimomm bazen sütüm olmuyir doymuyor agliyir ellerini emiyir o zaman veriyorum canim onun dışın da emziriyirum
Melek-yelgel67 AreninAnnesi7301 anladım canım gecıcı bısey ama degılmı ben evhamlı bırıyım hastaneyede gıdemem vırus var
AreninAnnesi7301 Melek-yelgel67 Yok yoğurdu kesince geçti bizim sonra 15 gun sonra devam ettik olmadı teni hassas bizde en ufak şeyi alerji sanıyorduk başta