Arkadaşlar 10 gün önce aniden ateşlendim , bu haberler yüzünden nefesim de daralıyordu. Doktora gittim kanında enfeksiyon var dediler ve antibiyotik kullandım nefes darlığım devam etti ara ara. Özellikle moralim bozulduğunda oluyordu. Bir haftadır antibiyotik kullanıyorum. Dünden beri yine ateşim çıkmaya başladı. Bugün sabahtan beri de öksürmeye başladım boğazım da ağrıyor biraz. Çok değil öksürüğüm ve nefes darlığım. Ara sıra az oluyor. Sizce mevsimsel midir? Yoksa virüs olabilir mi? Acaba bir haftadır vardı da evde mi geçirdim. Daha yeni öksürük mü yapmaya başladı. Düşünmekten yoruldum. 14 buçuk aylık bebeğim var, çok korkuyorum onun için. Emmeden asla duramaz, çok ağlar. Ondan ayrılmak istemiyorum 😔