Funfuuu ben hic bi dişinde salya yasamadim ama asiri derecede mizmiz aglak ama gozyasi yk resmen ses var sadece benimle ilgilen bana bak sesi bazen o kadar gerekiyorki o ses kendimi iyi hissetmiyorum. Cunku oynatmaya kalksamda aglar gbi yapiyor kendisini biseyler yedirmeye çalışırken de kendi haline birakmaya karar verdim aglaya aglaya kendisini susturmayi ogrensin ne kadar doğru bu ayda tabi tartisilir 🙄