Yamaninkoo valla ben şuan kullanıyorum yani 5 aylık her gün 5 dakika oturuyor sonra kaldırıyorum çok da seviyor ondayken mutlu oluyor. Doktorum çocuk dik durabildiği sürece ve yürüteci sürekli oturak gibi kullanmadıkça, yürümek adım atmak dolaşmak için kullandığı sürece testislere baskı olmaz ve zararı olmaz tabi saatlerce içinde bırakmak yanlış yarım saat diğer gün bir kaç dakika daha fazla o şekilde kullan dedi. Doktorum bunu yapman için 7. Ayını bekle ama dedi, ben zaten şu anlık çok çok yürümeye adım atmaya meraklı olduğu için beşer dakika koyuyorum