BeyzaLivaLeyla Evde çooooook sıkıldım sardım fena netflixe la casa de papeli yeni bitirdim outlander 5. Sezona sizler neler izliyorsunuz canlar belki içlerinden izlemediklerimiz vardır fikir olur birbirimize?
Aybuke_27 BeyzaLivaLeyla fox da eski köye yeni adet var onu izliyorum şu an eşimle bir ay 18 günlük oğlum uyuyor mutfak iş dolu ben televizyon sefası yapıyorum 🤪🤪🤪🤪
Hunilianne BeyzaLivaLeyla Sherlock, how ı met your mother, prison break, Breaking bad bunlar eski diziler ama efsaneler. Anne with an e ilk sezonu izledim güzel hoşuma gitti. Norveç mitolojisi seversen Viking veya ragnarok izlenebilir. Papeli zaten demişler
Sultanas BeyzaLivaLeyla bende yeni vis a vis’e başladım güzel gidiyor şimdilik biraz avlu dizisine benzettim
hawiinnazz The rain ‘yağmur ‘ vardı çok güzeldi eşimle izlemiştik 2sezondu ilk sezon 8bölüm 2.si 6 bölümdü üstelik çok uzun da sürmüyordu bölümler 3.sezonu bekliyoruz şimdi tavsiye ederim 😇
BeyzaLivaLeyla Aybuke_27 hahahahah boşver ben karantinada koyverdim iyice zaten tam üniversiteli bekar evi gibi oldu ev 🤣🤣
Badevehande You diye bir dizi vardı efsane. Black mirror, Viking, Fringe,narcos, stranger thing, dark ve daha nicelerini bitirdim😂
BeyzaLivaLeyla Sultanas vis a bis bi 6 bölüm falan izledim bıraktım neden bıraktığımı bilmiyorum açıkçası güzel diziydi 🤣🤣🤣
Deletedmom133 BeyzaLivaLeyla ben normal tv diziai olarak kuzey yıldızı ilk ask üzülüp sinirlenip sefere asiri kahkaha atiyorum tam benlik dizi